Programa gratuït per a persones autònomes: CONSOLIDA'T, impulsa el teu negoci!

Data: 10/01/2022
Lloc: ON LINE

ETS UNA PERSONA AUTÒNOMA I VOLS POTENCIAR LA TEVA ACTIVITAT PROFESSIONAL?

Apunta't al programa CONSOLIDA'T... impulsa el teu negoci

L'objecte d'aquesta iniciativa és promoure la consolidació, el creixement i la reinvenció del treball autònom com a eina per millorar la competitivitat dels negocis de persones treballadores autònomes i lluitar contra la destrucció d'ocupació autònoma.

Programa de formació

• Formació obligatòria:
    • El compte de resultats i la seva anàlisi (4h)
    • Tresoreria i planificació (4h)
  • Formació complementària (opcional):
    • Introducció a la gestió de l’activitat econòmica
    • Aspectes jurídics i documentals de l’activitat
    • La gestió comercial i l’atenció al client
    • Marketing digital
    • La gestió eficaç del temps
    • L’elaboració de pressupostos i la gestió econòmica
    • El treball en xarxa (Networking)
    • Creixement personal
    • Comunicació
  • Assessorament personalitzat
    Tant en línia com presencial, per a la reorientació, la potenciació i la cerca de noves oportunitats de negoci.

Beneficiaris

• Persones treballadores autònomes.
  • Persones treballadores autònomes econòmicament dependents (TRADE).
  • Persones donades d'alta al règim d'autònoms i integrades a una societat civil privada, una comunitat de béns o una societat limitada (amb menys de 4 persones contractades i una facturació inferior a 500.000 euros).
  • Persones que han cessat la teva activitat com a persona treballadora i volen dur a terme un nou projecte empresarial.

Requisits

• Acreditar la residència i el domicili fiscal a Catalunya.
  • En el cas de persones treballadores autònomes estar donats d’alta com a treballadors autònoms RETA o alta a la mutualitat, com a sistema alternatiu al RETA, abans d’iniciar el programa Consolida’t.
  • En el cas de persones treballadores autònomes en situació de cessament d’activitat, acreditar la baixa al RETA o la baixa a la mutualitat i trobar-se inscrit com a demandant d’ocupació no ocupat (DONO).

*Sempre que compleixin els requisits anteriors, es donarà prioritat a la participació del col·lectius següents: Majors de 45 anys, persones joves entre 16 i 29 anys (prestant atenció especial als joves acollits al Programa de Garantia Juvenil), dones, persones amb discapacitat i dones victimes de violència de gènere.

PLACES LIMITADES

Inscriu-t'hi per a més informació

eventis