Presentació

Envia la teva proposta

L’Oficina de Congressos i Esdeveniments de la Fundació Universitat de Girona: Innovació i Formació ofereix un servei íntegre de gestió als promotors d’aquests tipus d’activitats, especialment els provinents de la Universitat de Girona. Garantim l’èxit de les iniciatives vinculades a la investigació, la docència i la transferència de coneixement.

La finalitat és compartir coneixements científics i tecnològics amb els professionals del seu àmbit, nacionals i internacionals. Entre els serveis que ofereix hi ha la gestió de la secretaria tècnica i administrativa, la secretaria econòmica, la coordinació de la secretaria científica i logística d’un congrés, seminari o jornada.

CONGRESSOS I ESDEVENIMENTS

972 210 299 (extensió 4)
congressos.fundacioudg@udg.edu

Pilar Sabaté
Telèfon directe: 972806125
pilar.sabate@udg.edu

Helena Ventura
Telèfon directe: 972806127
helena.ventura@udg.edu

Adreça:
Parc Científic i Tecnològic UdG
Centre d'Empreses - Giroemprèn
Pic de Peguera,11 (17003 - Girona)

Horari d'atenció al públic:
Matí: de dilluns a divendres de 9.30 a 13.30 h
Tarda: dilluns i dimecres de 15.00 a 17.00 h
(excepte juliol, de dilluns a divendres de 9.30 a 13.30 h)

* El període de vacances de Nadal és del 23 de desembre de 2024 a l'1 de gener de 2025 (ambdós inclosos).
* El període de vacances de Setmana Santa és del 25 de març a l'1 d’abril de 2024 (ambdós inclosos).
* El mes d'agost es tanca per vacances.